​Czy ty również w każdy poniedziałek zadajesz sobie pytanie DLACZEGO właściwie wstajesz z łóżka oraz odliczasz dni do kolejnego piątku?

​Z nami dowiesz się:

  • ​Jak nareszcie odkryć swoją pasję, misję i życiowe powołanie,
  • ​Jak robić to co ​lubisz i zbudować na tym dochodową karierę
  • ​Jak nie marnować życia na pracę, której nienawidzisz,
  • ​oraz jak WRESZCIE czuć się szczęśliwy i spełniony.

​Zapraszam Cię na 3 dniowe szkolenie poświęcone tylko i wyłącznie Tobie i Twojej karierze!

Szybka i szczera ocena: Sprawdź czy któreś z tych wyzwań dotyczą także Ciebie! ​

Witaj,

Z tej strony Sławek Rak z Polskiej Akademii NLP.


Czy Ty także znasz ludzi, którzy zestarzeli się, nigdy nie dowiedziawszy się, co chcą zrobić ze swoim życiem? Chodzą do pracy, której nienawidzą, zmuszają się do wstawania z łóżka, nie osiągając nic godnego zapamiętania, zarabiając tyle, aby starczyło do końca miesiąca. Niezbyt pociągająca wizja życia, zgodzisz się ze mną, prawda?


Dlatego pozwól, że zadam Ci szybkie pytania do autoanalizy:

  1. 1
    ​Czy zdarzyło Ci się zastanawiać, czy robisz w życiu to, do czego jesteś stworzony?
  2. 2
    ​Czy miałeś czas, żeby poznać siebie, swoje unikatowe zdolności, mocne strony i pasje?
  3. 3
    ​Czy myślałeś o tym, jak chcesz przeżyć swoje życie i jak wykorzystać czas, którym dysponujesz, zanim przejdziesz na zasłużoną emeryturę?
  4. 4
    Czy w ogóle lubisz to, co robisz, czy dodaje Ci to energii, czy raczej pozbawia jej? Czy daje Ci to satysfakcję, spełnienie i napawa Cię dumą?
  5. 5
    Czy jesteś w stanie ​tak pracować przez kolejne x lat i nie żałować czasu, który minął? 
  6. 6
    ​Czy zarabiasz adekwatnie do swojego potencjału i żyjesz na poziomie, na który zasługujesz?

Jeżeli te pytania powodują u Ciebie głębszą refleksję:
Witaj! Trafiłeś we właściwe miejsce!

​Oto 1 super mocny powód, dlaczego tak krytycznie ważne jest, ​przeznaczenie odrobiny czasu w poznanie siebie, swoich talentów oraz zaplanowanie satysfakcjonującego życia i kariery​

​Pewnego razu Bronnie Ware, australijska pielęgniarka, której rola przez wiele lat polegała na opiekowaniu się osobami nieuleczalnie chorymi, którym zostało od 3 do 12 tygodni życia, postanowiła, że zada swoim pacjentom jedno pytanie, a odpowiedzi opublikuje na swoim blogu. Pytanie brzmiało:

"Czego najbardziej żałuje umierający?"


Czy wiesz jaka była jedna z kilku najczęściej powtarzających się odpowiedzi, wśród ludzi u schyłku swojego życia? Oto ona:


"Żałuję, że nie miałam/em więcej odwagi, by żyć zgodnie ze sobą, a nie z oczekiwaniami innych ludzi."

​NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY CHCESZ ZROBIĆ KARIERĘ LUB PO PROSTU CZUĆ SIĘ SPEŁNIONYM ZAWODOWO, JEST TYLKO JEDNA DROGA - POZNANIE SIEBIE.

​Poznając siebie, będzie Ci łatwiej zdecydować,
co kochasz robić, a to jest właśnie odkrycie swojej pasji. ​

Na bazie tego odkrycia, wykreujesz życie, w którym możesz osiągnąć finansowy sukces,
robiąc to, co kochasz.​


Sprawdźmy jeszcze raz.

Czy ​czasami zdarz​ało Ci się, że…

  • ​Męczysz się w pracy, robiąc coś, czego nie lubisz, z ludźmi, których nie znosisz, z niecierpliwością wyczekując piątku?
  • ​Nie możesz zdecydować się, co chcesz robić w swoim życiu, czym się zająć, aby poczuć radość i spełnienie?
  • ​Popadłeś w rutynę, czujesz się wypalony zawodowo i żyjesz z dnia na dzień?
  • Zarabiasz za mało w porównaniu do swoich możliwości, ambicji i aspiracji, pracując na sukces i marzenia kogoś innego?
  • Nie wiesz lub nie miałeś czasu odkryć, co jest Twoja pasją, co lubisz robić i w czym jesteś dobry?
  • Nie wiesz, jak połączyć to kim jesteś, co lubisz i umiesz, ze sposobem na życie?

​Pamiętaj!
Jeśli masz pracę, której nie lubisz, oznacza to, że 1/3 dnia, spędzasz skazując siebie na zbędne cierpienie.

Zmień to raz na zawsze!​

A gdybyś tak zamiast tego, odzyskał kontrolę
i ster własnego życia?

​Co powiedziałbyś na to?

  • ​​Czy chciałbyś robić coś, do czego dosłownie "jesteś stworzony", codziennie z ochotą rozpoczynając dzień?
  • ​​Jak byś się czuł, gdyby Twoja praca dawała ci energię, radość i mega satysfakcję z tego, co robisz oraz CEL I POCZUCIE MISJI?
  • ​Jak by to było, gdyby Twoja praca była częścią Twojego dziedzictwa - realnie, pozytywnie wpływała na życie ludzi wokół Ciebie i Twoją społeczność lub świat?
  • ​Czy chciałbyś zarabiać tyle, ile jesteś naprawdę wart, robiąc to, co kochasz, z ludźmi, z którymi praca daje Ci satysfakcję?
  • ​Czy chciałbyś dokładnie wiedzieć jaka jest Twoja życiowa misja i powołanie oraz mocny, niezachwiany powód "DLACZEGO" robisz to, co zdecydowałeś się robić, który w pozytywny sposób ukształtowałby Twoją karierę i nadał jej prawdziwe poczucie sensu?
  • ​Jak wpłynęłoby na Twoje życie, gdybyś potrafił wykorzystać swoje mocne strony, talenty, cechy osobowości i życiowe doświadczenie, żeby osiągnąć dla siebie i innych wspaniałe rezultaty?

Jeżeli choć na jedno pytanie odpowiedziałaś TAK, jesteś na właściwej drodze.

Ale chwila, czy to w ogóle jest możliwe?

​Zdecydowanie. oto mój osobisty dowód:

Moja osobista historia szukania idealnej kariery:

​W trakcie szkolenia



Od wielu lat jako trener i coach pracuję z klientami, którzy posiadają tego typu wyzwania, skutecznie pomagając im zmienić pracę, odkryć swoje talenty, silne strony i pasje, by odnaleźć karierę, której pragną.

​​Sam również miałem podobne wyzwanie.

Zaraz po studiach trafiłem do świetnie płatnej pracy w międzynarodowej korporacji. Wysokie standardy, duże projekty, tempo pracy i międzynarodowe otoczenie. Zajmowałem się wywiadem gospodarczym, zarządzaniem informacją i wiedzą, analizą danych rynkowych. Ogólnie rzecz biorąc, praca przed komputerem, po 8 -10 godzin dziennie. Co roku awansowałem, zarabiałem też dobre pieniądze.


Jednocześnie po kilku latach takiej pracy, zacząłem sobie bardzo mocno uświadamiać, że choć moja praca ma wiele zalet i daje mi wiele korzyści, czuję się w niej niespełniony. Mimo świetnego zespołu i szefa, który był prawdziwym nauczycielem, sama praca przestawała mnie cieszyć. Zadania stawały się rutynowe, coraz mniej mnie cieszyły, aż zaczęły stawać się nudne. Moja praca zaczęła być obowiązkiem, a ja zacząłem czekać na dni wolne.


Wtedy po raz pierwszy zdałem sobie sprawę, że coś jest nie tak. Miejsce, w którym spędzam 1/3 mojego życia, nie daje mi satysfakcji, a zamiast tego zaczyna przynosić frustrację i zmęczenie. Zacząłem zauważać, jak niekorzystnie wpływa to na moje samopoczucie, humor i relacje z innymi ludźmi. Czułem, że moje szczęście przepływa mi gdzieś między palcami.


Zacząłem szukać sposobów, co mogę zmienić. Jako pierwsze zdałem sobie sprawę, że praca przed komputerem nie jest moją pasją. Że to, co kocham, to relacje z drugim człowiekiem, czego moja ówczesna praca, była niemal pozbawiona.


Postanowiłem zrobić poważny przegląd moich umiejętności, talentów i silnych stron. Okazało się, że moje sukcesy zawodowe opierały się przede wszystkim na 3 czynnikach: zaangażowaniu, ambicji i umiejętności budowania relacji i komunikacji.


To wszystko sprawiło, że zacząłem rozglądać się w możliwościach, jakie są na rynku. Wtedy właśnie trafiłem na pierwsze szkolenia z rozwoju osobistego.


Zachwyciłem się możliwościami, jakie daje to podeście do wzięcia życia we własne ręce. W ciągu 3 miesięcy zrobiłem liczne kursy. Podczas tych warsztatów, oprócz znakomitej wiedzy, odkryłem coś nowego - coś dużo ważniejszego. Poczułem, że pomoc drugiemu człowiekowi nie tylko daje mi to ogromną satysfakcję, ale również mam w tym dobre wyniki. Odkryłem, że pewne naturalne talenty, długo ukryte silne strony i wartości, jakby wszystkie jednocześnie, przebudziły się i jak puzzle zaczęły wskakiwać, jeden po drugim, na właściwe miejsce. Zacząłem układać moją karierę, klocek po klocku, czując, że wreszcie wszystko zaczyna pasować.


Na mojej drodze pojawiało się jeszcze wiele wątpliwości, przeszkód, wewnętrznych blokad, ale uwierz mi, kiedy czujesz, że odnalazłeś swoją drogę, to uczucie jakbyś nabierał wiatru w żagle. Mimo dużego wysiłku i ciężkiej pracy jesteś w stanie dawać z siebie jeszcze więcej, ponieważ robisz to, co kochasz i realizujesz swoje wartości.


Zacząłem budować moją karierę na moich naturalnych talentach i silnych stronach. Na tym, co już w sobie mam mocnego . To sprawiło, że moje postępy były błyskawiczne, a kariera przyspieszała z dnia na dzień. Ponieważ moja praca była jednocześnie moją pasją, czułem z niej ogromną przyjemność. Działając zgodnie z moimi wartościami, czułem się spójny, wolny, czułem się sobą, nikogo nie musiałem udawać. Czułem, że realizuję swoją misję.


Dziś jestem w miejscu, w którym  praca daje mi wielką satysfakcję. Robię to, na czym się znam, ponieważ zbudowałem moją karierę na naturalnych talentach i silnych stronach. Oparłem moją karierę na moich wartościach, dzięki czemu mogę czuć się w 100% sobą. Czuję się wolny. Robiąc to, co kocham cieszę się z mojej pracy każdego dnia. Autentycznie, cieszę się rano, idąc prowadzić szkolenie czy coaching, a kiedy wracam z urlopu, z satysfakcją zabieram się do pracy.

​Zadowoleni uczestnicy "Przebudzonej Kariery"

Insert Styled Box

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Also remember that what you're looking at is only a template. Maybe you want to spend more time on the story. Maybe you want to add several more headline + text blocks, to really elaborate and evoke emotions. With Thrive, you can easily do so (just duplicate some of the existing blocks). Let the template inspire you, but don't let it limit you.

Using Image Sections to Add a Visual Element

Below is an example of a simple image section: use images or icons to illustrate a point you're making. This can assist in your story telling or be used to showcase features (although only if you use it further down the page, after the product reveal).

Keep it simple. You can use the icon feature in Thrive Architect for the images.

Don't over-explain in these text sections below each individual image.

Let the images do the talking. If something needs more explaining, add a text block below.

Get Your Points Across by Using Lists

  • angle-right
    Create a nice list of points here.
    What are the points about? Anything you want. This could be a summary of the page so far, for example (remember those scanners?).
  • angle-right
    Make your content easy to digest.You can think of the layouting/formatting task on a sales page in this way: the goal is to present nice, appetizing, bite-sized morsels for your reader. Don't hit them over the head with big words or long paragraphs. Make it easy and fun to experience your sales page.
  • angle-right
    Once you know this, you'll want my product.That's the result you should aim for with your content. Once your reader understands the story and all the points you've made, they will truly understand the value of your product (or service, or whatever you're selling).

In this Text Block, Start Transitioning to the Solution You're Offering...

You've set the scene. You've captured your visitors' attention. You've related to them and told them everything they need to know to truly understand what your product is about. Now it's time to start introducing them to the product.

Keep one thing in mind: your product is the solution. At first, don't talk about it in terms of a product. Talk about how you found a solution and about how this same solution can help others too. Why do all this? Because if you set it up right, you will be the opposite of the slimy, used car salesman stereotype we all despise... you will not be pushing product, you'll be doing everyone a favor.

Here is a Smaller Sub-Heading for Extra Emphasis

Try mixing paragraphs with sub-headings of two different sizes (H2 and H3). You can use smaller sub-headings like the one above to make an important point or for quotes that relate to your story.

Ever notice how non-fiction authors love to use quotes throughout their books? That's because quotes are a nice change of page and they lend authority and gravitas to what you're saying.

Similarly, you can use subtle text highlights, text boxes, short paragraphs, sub-headings and other text formatting to draw your reader's eye to important parts of the text. This also helps break up the page, to prevent wall-of-text-syndrome.

This is Where the BIG REVEAL happens

Here it is: YOUR PRODUCT NAME

Now it's time to present your offer as the perfect solution to everything you've been talking about so far in your story.

While we were holding back before, it's now time to be very specific. Talk about your product, what it is, what your customer gets when they purchase. At this point, after all the buildup, your readers really want to know what you have to offer, so don't hold back.

  1. 1
    Show a product image: it's always a good idea to have a visual representation of your product. It makes it more tangible and more "real" in your reader's mind.
  2. 2
    The power of the points list: use this list to emphasize the most important benefits of your product.
  3. 3
    Benefits over features: for every feature your product has, try to translate it into a benefit (i.e. a positive end-result your customer will get).
Product Name
Product Name

What People Are Saying About Our Solution

“Social proof comes with customer testimonials.”

"Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.


We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Here's what the perfect testimonial looks like..."

“The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text."

Samantha Allen
- Job Title or Role

“Can you ever have too many testimonials?"

“It's a fair question: can you have too many testimonials?


The answer is: you can, but the problem is usually not the amount but the quality of the testimonials. If you have good, enthusiastic and real testimonials that mention specific details and benefits, don't shy away from adding 10, 15, 20 or even more to the page.

Just don't add a ton of boring or generic testimonials.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

Welcome to the Main Purchase Section

Here we have a highly attractive purchase section. We display another paragraph of text, which is a strong call to action to your readers. In addition, we have a product image, unmissable large button and some guarantee and safety symbols.

Product Name
Product Name

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

A Few More Testimonials to Prove it Works for Real People

“Keep displaying testimonials for social proof."

“Here, we have a second testimonials section, right after the purchase section. Now that we've asked the reader to pull the trigger, they might feel some resistance and testimonials can help reassure them.”

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Pick the right kinds of testimonials to show here..."

“If you have any testimonials that include stories of how a customer had some doubts about your product, but was then won over by the high quality, your friendly support etc. those are perfect for displaying in this area of the sales page."

Samantha Allen
- Job Title or Role
Shane Melaugh

Creator of [Product Name]

About the Author

When selling online, it's easy to forget that people prefer buying things from other people. If there's any element of personal branding in your product, use this section to write a few paragraphs about yourself.

Keep it short, as this page is about your product, not your life story. But a few personal details mentioned here can help build rapport with your reader. It's a reminder that there's a real, trustworthy person behind this product and they aren't buying from a faceless corporation.

It's Time to Start Addressing Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

Use Sub-Headings Before Every Major Objection You Address

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries. One of the most important things you must learn about people in your market is what kinds of objections they have, so that you can effectively address them here.

Advantages vs Disadvantages

Here's a section that you can use for many purposes. For example, you can use it to showcase how your solution is better than other solutions out there. Or, compare the problems your reader is facing right now with the great solutions they'll enjoy once they purchase.

The Pros List

  • angle-right
    Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • angle-right
    Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • angle-right
    Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • angle-right
    Phasellus nec arcu non augue egestas
  • angle-right
    Duis accumsan, dui et semper

The Cons List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper
Product Name
Product Name

Here's a "What You Get" Section (Plus the Second Call to Purchase)

  • angle-right
    Vivamus si​​​​t amet lacus eu odio lacinia efficitur venenatis quis tellus. Ut eget
  • angle-right
    Sed egestas diam vel iaculis dapibus.
  • angle-right
    Fusce tortor lorem, fringilla et tortor
  • angle-right
    Pellentesque non facilisis purus, id
  • angle-right
    Facilisis purus, id lorem ipsum ultrices
  • angle-right
    Ultrices erat nubia nostra himenaeos.

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

100% ​Gwarancja PEŁNEJ Satysfakcji

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Frequently Asked Questions

Why add an FAQ section like this?

How about adding a contact link?

What about exit intent lightboxes?

What questions belong here?

Have you tried a chat widget?

Answer questions, save space.


P.S.: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.

After the post scripts, use the link below to link to your purchase section or the checkout page.

Copyright -